Přeskočit navigaci

Čtenář nepřihlášen.

Nová registrace

Náš tip: Nechte si zasílat jednou denně nově vložené příspěvky do Vaší emailové schránky. Stačí se jen zaregistrovat.

Téma Odesílatel Datum
programátorské poklesky Lajos 20.05.2005 18:24
Nejsem odborník na IT, takže spíš několik uživatelských připomínek k odkazu "městský úřad: 1) pod odkazem organizační struktura bych očekával pavouka struktury úřadu, kdy když kliknu na příslušný odbor, vyskočí mi telefonní seznam úředníků a co všechno dělají, a ne textový dokument "organizační řád", který je mimořádně "přehledný" 2)proboha proč je na úřední desce na každý list jednoho dokumentu vlastní odkaz? Číst si rozsáhlá stavební povolení na 5x je opravdu uživatelsky příjemné.
3)pod odkazem telefonní seznam bych opravdu hledal telefonní seznam městského úřadu, a ne pouze čísla na ústřednu. Uživilo by se také okýnko, kde by se napsalo příjmení úředníka a dalo "hledej" 4)často se při kliknutí na odkaz stává, že se začne stahovat textový dokument, to to nešlo udělat jinak? Jak jsem již psal výše, nejsem odborník na tvorbu webových stránek, ale kdejaká vesnička má stránky v tomto ohledu vyvedenější.

Jinak aby to tu nebylo jenom negativní, oproti starým stránkám je to posun k lepšímu, aspoň mi to ve firefoxu zobrazuje zhruba všechno tak jak má.
Reagovat na tento příspěvek

Nové stránky města Chrudim Lajos 20.05.2005 18:03
No nevim nevim, v rubrice telefonní seznam městského úřadu bych očekával telefonní seznam zaměstnanců úřadu, a ne pouze čísla na ústřednu. Ani další odkazy v části městský úřad zatím moc nefungují.

dům na půli cesty Lebduška Josef 20.05.2005 11:12
Anonyme, ty už taky nevíš co plácnout, aby jsi byl zajímavý.
Příspěvek p. Nevečeřalové jsem neslyšel, ale v každém případě si jí vážím za to, že se nebojí a to v Chrudimi, vyjádřit svobodně svůj názor. To, jesti je její názor správný, nesoudím. V každém však případě vidím stejnou chybu chrudimské radnice.