Přeskočit navigaci

Čtenář nepřihlášen.

Nová registrace

Náš tip: Nechte si zasílat jednou denně nově vložené příspěvky do Vaší emailové schránky. Stačí se jen zaregistrovat.

Téma:  Od všeho trochu

Odesílatel:  Oblomov

Datum:  22.03.2004 19:45

Pan Lebduška bojuje za zajem verejny, pokud se nahodou kryje se zajmem jeho vlastnim.Nic noveho pod sluncem. To same plati i pro pana Macelu, ktery snad jiz od detstvi pracoval a dale pracuje na mistech, na ktere evidentne nema ani vzdelani a ani schopnosti(viz. tajemnik MěU v Chrudimi- titul Bc. nabyt behem pusobeni na MeU - post dale získán se znacnou podporou jeho pribuzneho, p. Noveho, tehdejsiho starosty - bez predchozi v praxe samosprave - u vedouci funkce nevidane!!!:). Nyni pracuje jako uvolneny radni Pardubickeho kraje a miri na ministerstvo. Prejme mu to. Ale bylo by snad zahodno vice kompetence u jedincu zastavajicich takoveto posty...
PS: Co se tyce meho prispevku, "Vzdyt je to tak jednoduche", byl jsem zrejme spatne pochopen.
Neuvadel jsem zadny konkretni pripad, situace s 15 členy byla smyslena (pouze pro demonstraci). Dale se domnivam, ze zijeme v demokraticke spolecnosti.
Demokracie vyzaduje aktivitu, iniciativu, demokracie nikoho nevodi za rucicku. Chcili vstoupit do pol.
strany, najdu si sekretariat, zaplatim prispevek, nebo zalozim vlastni politickou stranu atd.. Stejne jako za me nikdo nevyplni danove priznani, nikdo za vas do pol. strany nevstoupi. Demokracie vyzaduje ucast. Snazte se se, nestezujte si, nenadavejte, jednejte. Nechte-li zakladat politickou stranu, zalozte obcanske sdruzeni, ovlinujte jinak.S pozdravem Oblomov

Reagovat na tento příspěvek

Téma:  Re: Od všeho trochu

Příspěvek reaguje na ...

Odesílatel:  Larry

Datum:  22.03.2004 21:59